Slim Thug disses Black women…

10 Jun

Why are ignorant Black men making their opinions public about their hate towards Black women.  On vibe.com Slim Thug talks trash about the sistas’ saying “Most single Black women feel like they don’t want to settle for less. Their standards are too high right now. They have to understand that successful Black men are kind of extinct. We’re important. It’s hard to find us so Black women have to bow down and let it be known that they gotta start working hard; they gotta start cooking and being down for they man more. They can’t just be running around with their head up in the air and passing all of us.”

It actually gets better when the ignoramus continues to speak “My girl is Black and White. I guess the half White in her is where she still cooks and do all the shit that I say, so we make it. She just takes care of me and I like that. She don’t be begging and I don’t gotta buy her all this crazy ass shit. And she’s a smart girl too. She graduated from Columbia [University] and I like that about her so it’s cool.”

Clearly, if a Columbia graduate is dating Slim Thug it’s definitely for whatever crumb stacks he got.

I’m actually shocked that someone gave him an open forum to speak because really, who cares about anything he has to say, but the numbers are increasing with this trash talk against us.  Remember Young Berg, John Meyer, and more recently Chad Ocho Cinco, have all been trying to throw us sistas under the bus.  When will the real brothers in the media stand up for us?   Click the link if your interested in knowing exactly what this ignoramus had to say,

 slim-thug-black-women-need-stand-their-man-more

Advertisements

6 Responses to “Slim Thug disses Black women…”

  1. Jen June 10, 2010 at 10:36 am #

    All I have to say is..when you have a problem with the women of your own race..you dont like YOURSELF..real talk..I wonder if it bothers them to have a black woman by their side because its like looking in the mirror..

  2. Ingrid June 10, 2010 at 6:05 pm #

    Thank God I’ve never even heard of this person, just his name alone speaks (negative) volume to me. That’s exactly what I’d expect someone with a name like that to say and think. All his comments about strong black women is obvious that he does have an identity crisis, he does not know himself, does not know where he’s from, so therefore he does not know where he’s headed to. He’s lost, people like him you should not be upset with them, you need to educate them and help them to stop going around lying to themselves.

  3. Kimberly June 11, 2010 at 6:08 pm #

    Tell him to shut the fuck up!!!!!!! Dumb ass…Im gonna find his web site and blast him for being retarded…seems like he’s just looking for someone to do everything for him…..after he made music with successful black women like Beyonce…he is just mad no one wants his dusty ass……

  4. Kimberly June 11, 2010 at 6:09 pm #

    and I agreed with Jen….an lol @ Ingrid….ha ha ha!!!!!

  5. Eddy June 15, 2010 at 3:11 am #

    I always thought he was an idiot from his music. This just confirms it to the tenth power. Obviously if he thought to point the finger @ women of color for having “high standards”, it dimly shows that he has many short comings and insecurites to address. SMH.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: